POP UP trgovina

Pop-up  trgovina, v slovenskem merilu so bolj poznane začasne trgovine je trend odpiranja trgovin z zelo kratkim obdobjem odprtja. Lahko je to trgovina samo za en dan, nekaj dni ali obdobje prilagojeno sezonskemu povpraševanju.

Pop-up trgovina ni nova pogruntavščina. Po zapisu iz Wikipedije začasne prodaje segajo vsaj do dunajskega decemberske tržnice leta 1298, ki so mu sledili božični sejmi po vsej Evropi. Sezonske prodaje pridelkov, stojnice ob različnih praznikih in priložnostih, so načeloma vse primer pop-up ali začasne trgovine.

Nam se zdi ime pop-up simpatična pogruntavščina. Nekaj kar se pojavi – pojavna trgovina. Zelo mi je žal, ker nikakor ne spesnim slovenskega prevoda za trgovinice v Bazi, ki bi šle prijetneje v uho kot pojavna trgovina. Ali pa začasna trgovina. Če kdo izumi lepšo, slovensko skovanko, povabim na pico.

V Coworking Bazi smo se odločili za take občasne predstavitve, ker podpiramo malo podjetništvo. Posamezniku s tem omogočimo možnost predstavitve sebe in svojih izdelkov širši javnosti za nizko ceno. Mnogi niti nimajo interesa imeti svoje stalne trgovine, saj potem zmanjka časa za samo izdelovanje, pridelovanje. Občasna trgovina je torej takojšen stik s potencialnim kupcem. Tudi, če ima nekdo spletno prodajo, je dobro, če lahko od časa do časa ponudi svoje izdelke v ogled v živo. Kupci zelo radi začutijo izdelek med prsti. Kar dve tretjini ljudi se raje odloči za obisk fizične kot spletne trgovine, čeprav se vedno več prodaj izvrši na spletu. Veliko ljudi si izdelek najprej ogleda v živo in ko je enkrat vzpostavljeno zaupanje med izdelovalcem in kupcem, se za spletni nakup lažje odloči.

Bi se predstavili v starem delu Tolmina? Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najboljšo rešitev.

 

Nataša